Què és la Fundació CET10?

El projecte de la Fundació CET10 neix l’any 1994 amb el convenciment que l’esport i el lleure educatiu són eines que treballen a favor del creixement de les persones, dels infants i del jovent, alhora que representen un potent vehicle socialitzador i generador de cohesió. El nostre objectiu és impulsar l’esport i el lleure com a eina educativa de gran valor a la societat.

Temps de migdia

El Temps de Migdia és una oportunitat per continuar educant en temps no lectiu. El nostre equip humà afavoreix l’aparició de situacions i vivències per experimentar la competència personal, assolir fites, potenciar l’aprenentatge, educar en valors i generar hàbits saludables en els infants.
Fem del menjador escolar un espai on educar i ens esforcem dia a dia per donar el millor servei en el projecte de menjador escolar, un projecte adaptar a les necessitats de l’escola.

Adquirir uns hàbits alimentaris des de la infància és la millor garantia per consolidar-los i mantenir-los d’adult.

Per aconseguir-ho, l’espai del menjador escolar ha de ser un espai educatiu més, una oportunitat per continuar educant en temps no lectiu, en què els monitors i monitores afavoreixin l’aparició de situacions i vivències per experimentar la competència personal, assolir fites i potenciar l’aprenentatge. Aprofitem el temps de migdia per treballar amb contes i jocs la importància de cuidar els hàbits saludables.

EQUIP HUMÀ (Curs 2022-2023)

Coordinadora de l’Equip de Monitoratge

Mònica Esteban