Mitjançant la col·laboració entre l’AMPA i l’Escola, s’ofereix:

• Servei d’acollida de 7:45 a 9:00h. del matí
  • Servei de menjador amb cuina pròpia i menús equilibrats.
  • Activitats extraescolars: patins, teatre musical, manualitats, percussió …en col·laboració amb l’Associació Esportiva Eixample i el Centre Esportiu Joan Miró
  • Activitat esportiva per a nens i nenes en col·laboració amb l’Associació Esportiva Eixample i el Centre Esportiu Joan Miró
  • Casal d’estiu en col·laboració amb l’Associació Esportiva Eixample
  • Continuïtat de l’horari escolar, durant les jornades intensives de l’escola

L’AMPA s’encarrega de:

• Portar a terme el projecte R.E.M.A.(Reutilització del Material de l’Alumnat), amb la finalitat de la reutilització del material didàctic per l’alumnat.
  • Edita i publica la revista MIROSCOPI, on hi ha participació de tothom.
  • Forma part del Consell Escolar, amb veu i vot.
  • Activitats pels pares: ioga, tai-txi, coral.
  • Organitzar xerrades informatives

L’AMPA, amb la finalitat de promoure la relació entre les famílies, organitza les següents activitats de caràcter lúdic:

• FESTA de BENVINGUDA a P3. Els pares de P4, s’encarreguen d’organitzar una festa d’ acollida.
  • CARNESTOLTES. Els pares de P5 són els que organitzen la festa.
  • JORNADA LÚDICO-ESPORTIVA, tots els cursos ajuden a organitzar-la, i els nens fan una demostració de l’evolució de les extraescolars de l’escola.
  • SOPAR D’ESTIU, dirigit a tots els pares de l’escola i organitzat pels pares de 4t.
  • Durant tot l’any, les famílies de 6è organitzen diferents activitats a les FESTES, per finançar el viatge FI DE CURS, dels seus fills/es.

Les reunions de l’AMPA

Les reunions de l’AMPA, són el 4r dimarts de cada mes a les 21.00h., a la biblioteca de l’escola. En aquestes reunions asistim la Junta de l’AMPA, els delegats de les classes i qualsevol mare o pare que estigui interessat. Són reunions obertes a tothom. Pots consultar aquí les actes de les reunions de l’AMPA.

Fins ara, la comunicació de les reunions es feia a través dels nens/nenes amb una nota. L’AMPA va iniciar el curs passat el procés de comuniació amb els pares/mares via e-mail, amb la doble finalitat d’estalviar paper i aconseguir una comuniació més fluïda i àgil.

Us esperem a totes i tots…!!!