El nostre projecte és d’una AMPA oberta, flexible i transversal. Entenem l’associació de famílies de l’escola com una plataforma des d’on vehicular projectes i participar activament de la comunitat escolar que totes i tots formem conjuntament amb els nostres fills i filles, equip docent, equip de monitoratge, tècnics.

El nostres projecte és d’una AMPA horitzontal que treballa a partir de comissions i grups de treball, amb graus d’autonomia i capacitat per prendre decisions. La nostra associació es reuneix un cop al mes convocant totes i tots els seus membres, per tal proposar, gestionar i executar projectes, activitats, etc.

Totes les iniciatives i activitats es decideixen i consensuen a les reunions mensuals.

Totes i tots som AMPA.

ESTRUCTURA AMPA

En aquest enllaç pots descarregar la proposta de l’AMPA pels propers anys 2019 a 2022

PROJECTES