Benvolgudes famílies,

Us informem que l’actual Junta de l’AFA finalitza al juny el seu mandat de dos anys i ha decidit no renovar el càrrec. Durant aquest període hem treballat amb compromís i dedicació per impulsar i mantenir projectes que donen suport al bon funcionament del centre i al benestar de les famílies i l’alumnat.
Actualment, l’AFA és responsable de gestionar i coordinar serveis essencials com les activitats extraescolars, el servei de menjador, l’acollida de matí i tarda i diverses comissions com la de festes, la comissió deconvivència i la comissió de relacions externes, així com d’altres iniciatives que contribueixen directament a la vida educativa i comunitària de l’escola.

  • No hi haurà servei de menjador gestionat per l’AFA, fet que pot afectar el funcionament diari de moltes famílies.
  • No hi haurà activitats extraescolars (ni gestió, ni continuïtat dels proveïdors actuals).
  • L’acollida de matí i tarda deixarà d’oferir-se, dificultant la conciliació familiar.
  • No es podran organitzar festes, celebracions ni activitats comunitàries per no disposar de fons econòmic per a cobrir-les i perquè no es podran demanar permisos per a talls de carrer, festes, etc. a nom de l’AFA.
  • No podrem tenir cap compte bancari ni demanar subvencions. Les quotes de sortides i material caldrà pagar-les de cop, ja que no es podran domiciliar rebuts.
  • No es continuarà el treball de la comissió de convivència, que és clau per al foment de la cohesió entre famílies i escola.
  • La comissió de relacions externes quedarà dissolta, i tots els projectes associats quedaran sense seguiment directe de l’AFA i no podrem adherir-nos a manifestos ni formar part d’entitats de l’entorn com Eixample Respira, AFFAC, xarxa AFAs, Famílies per Palestina i d’altres.
  • No es podran gestionar acollides per les reunions d’inici de curs amb les mestres.
  • No podrem tenir cap compte de correu de contacte amb l’AFA perquè deixaríem de poder mantenir la WEB de l’AFA.
  • Deixarem de tenir administratiu de l’AFA per a les gestions de l’AFA i de les famílies.

En resum: sense AFA, l’escola perdrà una part fonamental dels serveis i projectes que complementen i milloren la vida educativa dels nostres infants.

Per tot això, fem una crida urgent i sincera a totes les famílies perquè considerin la possibilitat d’implicar-se en la creació d’una nova Junta. Cap aportació és massa petita: totes les mans sumen i totes les mirades enriqueixen. Gràcies a la participació de les famílies, aquests serveis han estat possibles fins ara i només amb relleu podran continuar.

En els propers dies us informarem del procediment per presentar candidatures i dels passos a seguir per a la renovació de la Junta.

Moltes gràcies pel vostre suport i per formar part de la nostra comunitat educativa.

Atentament,
Junta de l’AFA