Benvolgudes famílies,
Compartim amb vosaltres els resultats de l’enquesta que vam difondre entre els dies 12 i 20 de juny a les famílies de 1r a 6è sobre l’ús de telèfons intel·ligents.
Dades principals:
Han respost l’enquesta 179 persones. En algunes famílies, més d’un membre ha participat.
Participació significativa!
Participació per curs (de més a menys):
➡ 1r: 51 respostes
➡ 2n: 29
➡ 3r: 29
➡ 5è: 26
➡ 4t: 25
➡ 6è: 19
Suport a retardar l’smartphone fins als 16 anys:
- 88,3% a favor
- 2,8% necessita més temps
- 8,9% en contra
Suport a un pacte social per fer-ho plegats:
- 81% a favor
- 10,1% en contra
- 8,9% necessita més temps
Resultats per curs (sobre retardar-ne el lliurament):
1r:
- 94,1% a favor
- 3,9% en contra
- 2%: necessita més temps
2n:
- 89,7% a favor
- 10,3% en contra
3r:
- 86,2% a favor
- 13,8% en contra
4t:
- 88% a favor
- 4% en contra
- 8% necessita més temps
5è:
- 88,5% a favor
- 7,7% en contra
- 3,8% necessiten més temps
6è
- 78,9% a favor
- 15,8% en contra
- 5,3% necessiten més temps
A les reunions d’inici del curs vinent, parlarem dels resultats i l’escola presentarà noves mesures sobre l’ús de dispositius electrònics.
Mentrestant… Animem les famílies que han mostrat suport al pacte a:
- No comprar l’smartphone.
- En tot cas, optar per un telèfon analògic
Encoratgem tota la comunitat a fomentar un ús responsable de les tecnologies a casa.
Gràcies per la vostra col·laboració!
Comissió Digital AFA Joan Miró
Deixa un comentari