Benvolgudes famílies,

Compartim amb vosaltres els resultats de l’enquesta que vam difondre entre els dies 12 i 20 de juny a les famílies de 1r a 6è sobre l’ús de telèfons intel·ligents.

 Dades principals:

 Han respost l’enquesta 179 persones. En algunes famílies, més d’un membre ha participat.

 Participació significativa!

 Participació per curs (de més a menys):
➡ 1r: 51 respostes
➡ 2n: 29
➡ 3r: 29
➡ 5è: 26
➡ 4t: 25
➡ 6è: 19

Suport a retardar l’smartphone fins als 16 anys:  

  • 88,3% a favor
  • 2,8% necessita més temps
  • 8,9% en contra

 Suport a un pacte social per fer-ho plegats: 

  • 81% a favor
  • 10,1% en contra
  • 8,9% necessita més temps

Resultats per curs (sobre retardar-ne el lliurament):
1r: 

  • 94,1% a favor
  • 3,9% en contra
  • 2%: necessita més temps 

2n:

  • 89,7% a favor
  • 10,3% en contra

3r:

  • 86,2% a favor
  • 13,8% en contra 

4t:

  • 88% a favor
  • 4% en contra
  • 8% necessita més temps

5è: 

  • 88,5% a favor
  • 7,7% en contra
  • 3,8% necessiten més temps

  • 78,9% a favor
  • 15,8% en contra
  • 5,3% necessiten més temps

A les reunions d’inici del curs vinent, parlarem dels resultats i l’escola presentarà noves mesures sobre l’ús de dispositius electrònics.

Mentrestant… Animem les famílies que han mostrat suport al pacte a:

  • No comprar l’smartphone.
  • En tot cas, optar per un telèfon analògic

Encoratgem tota la comunitat a fomentar un ús responsable de les tecnologies a casa.

Gràcies per la vostra col·laboració!

Comissió Digital AFA Joan Miró