El passat dissabte 30 de maig vam celebrar la Festa de Fi de Curs de l’AFA de l’Escola Joan Miró, una jornada plena d’activitats, convivència i moments compartits que va reunir un total de 423 persones, entre 229 adults i 194 infants.
Des de les 11 del matí, els infants van poder gaudir dels inflables d’aigua, que es van convertir en una de les activitats més exitoses i participatives de la jornada, així com de les propostes esportives organitzades per l’Associació Esportiva de l’Eixample (AEE), l’Espai Tranquil i els diferents espais de trobada repartits pel recinte.


Una de les novetats d’aquesta edició va ser la posada en marxa de l’Espai Tranquil, una iniciativa impulsada per afavorir una festa més inclusiva i accessible per a tota la comunitat educativa.
A l’hora de dinar es van servir 280 racions de paella (230 mixtes i 50 de verdures) gràcies a la col·laboració de Popaella, convertint el dinar popular en un dels moments centrals de la festa. El menú es va completar amb 300 polos de gel dels sabors taronja, llimona i maduixa, que van ser molt ben rebuts pels participants i van ajudar a fer més suportable la calor de la jornada.


Durant tota la jornada, les famílies de 6è van gestionar el bar, la venda dels cartrons del bingo musical, una parada de llibres i una parada de roba de segona mà. Tota la recaptació obtinguda es destinarà a finançar el sopar de comiat de l’alumnat de 6è.
La tarda va continuar amb l’actuació de La Cuca Animadora, que va omplir el menjador de famílies i infants, i amb un nou èxit del ja tradicional Bingo Musical, dinamitzat per en David, que va tornar a crear un ambient festiu i participatiu.


Un dels moments més emotius de la jornada va ser la celebració de l’aniversari de l’Ullet, el gegantó de l’escola, organitzada per la Comissió de Gegants. Els infants van poder enganxar missatges en un pastís simbòlic preparat especialment per a l’ocasió, cantar-li l’aniversari feliç i celebrar plegats aquest moment tan estimat de la cultura popular de la nostra escola.


La festa es va tancar amb una divertida guerra de globus d’aigua, que va comptar amb una gran participació i va posar el punt final a una jornada intensa, alegre i molt participativa.


Des de la Comissió de Festes volem agrair la participació de totes les famílies, la implicació de les persones voluntàries, la col·laboració de la Comissió de Gegants, de les famílies de 6è, de l’AEE, de la direcció i del personal de l’escola, així com de totes les entitats i proveïdors que han fet possible aquesta jornada.
Gràcies per ajudar-nos a construir escola, comunitat i records compartits.
Ens retrobem a la Festa de Fi de Curs 2027!
Deixa un comentari