Durant el mes de febrer, l’alumnat de l’Escola Joan Miró ha pogut gaudir d’un ampli ventall d’activitats motrius i esportives dinamitzades per l’equip de monitoratge en el marc de l’Espai Migdia. Aquestes propostes han tingut com a objectiu principal fomentar l’activitat física, el treball en equip, la convivència i l’adquisició d’hàbits saludables a través del joc i l’esport.



Al llarg del mes, s’han organitzat jocs cooperatius, circuits d’habilitats motrius, activitats preesportives i petits tornejos adaptats a les diferents edats. Les dinàmiques han estat pensades per potenciar la coordinació, l’equilibri, l’agilitat i la resistència, tot afavorint la participació activa i inclusiva de tot l’alumnat. El caràcter lúdic de les activitats ha permès crear un ambient engrescador i motivador, en què cada infant ha pogut desenvolupar les seves capacitats en un entorn segur i respectuós.




Aquest mes ha estat especialment marcat per la celebració del Carnaval, que enguany ha tingut com a temàtica central els Jocs Olímpics. A partir d’aquest fil conductor, l’equip de monitoratge ha recreat i adaptat diverses disciplines esportives perquè els infants les poguessin vivenciar de primera mà dins l’entorn escolar. Proves d’atletisme adaptades, circuits inspirats en competicions olímpiques, reptes cooperatius i jocs simbòlics han permès apropar l’esperit olímpic als nens i nenes, fomentant valors com l’esforç, la superació personal, el respecte i el joc net.
La implicació de l’equip de monitors i monitores ha estat excepcional. Amb gran dedicació, creativitat i entusiasme, han transformat els espais de l’escola en petits escenaris olímpics, vetllant perquè totes les activitats fossin inclusives i adequades a cada franja d’edat. La seva tasca ha estat clau per garantir no només el bon funcionament de les propostes, sinó també l’ambient festiu i cohesionador que ha caracteritzat la jornada.

El dia de Carnaval ha estat viscut amb una enorme il·lusió per part dels infants, que han participat activament en totes les activitats programades. L’alegria, l’esperit d’equip i l’emoció compartida han estat protagonistes d’una jornada que ha reforçat el sentiment de pertinença i comunitat.
Des de l’escola, valorem molt positivament la feina realitzada durant aquest mes de febrer i agraïm sincerament la gran participació i implicació de tot l’equip de monitoratge, que amb la seva energia i compromís contribueix de manera decisiva al desenvolupament integral dels nostres infants a l’Espai Migdia.


Deixa un comentari