Jo podem apuntar-nos a les activitats extrescolars pel curs 2019-20. Aquest any com a novetat podrem incriure’ns també a Robòtica en Anglès i Teatre!

Robòtica en anglès | PlayCode

L’activitat l’ofereix PlayCode, empresa especialitzada en robòtica, programació, impressió 3D, etc. orientada a infants i joves. En aquest enllaç podreu consultar més informació sobre l’activitat.

Podeu inscriure’us ja a Robòtica en anglès seguint els passos que trobareu en aquest enllaç.

Dades de l’activitat:

Activitats extraescolars Associació Esportiva l’Eixample

Ja està disponible a consergeria de l’escola la circular d’extraescolars que proposa l’Associació Esportiva l’Eixample. També podreu consultar-les i inscriure’us a la web només fins al 16 de juny.

NOVETAT! Aquest any, com a novetat, s’oferta l’activitat nova de “Teatre” per a l’alumnat de 1r a 6è.

Dades de l’activitat:

Resum d’activitats per cursos

A continuació trobareu un resum de totes les activitats ofertades per cada un dels cursos: