Hola Famílies,

Enguany la Comissió de Festes hem recuperat una de les festes que s’havia perdut en els darrers anys i ho hem fet amb molta il·lusió. Estem parlant de la Festa Lúdica-esportiva de final de curs, que vàrem celebrar el diumenge 28 d’abril, coincidint amb la Setmana cultural de l’escola, com s’havia fet sempre.

Una festa feta gràcies a les col·laboracions

Organitzar la coneguda com a “Lúdico” ha estat possible gràcies a diverses col·laboracions sense les quals no s’hauria pogut celebrar. Les famílies de sisè, que s’han encarregat del vermut, una barbacoa per dinar i un bingo musical. L’Associació Esportiva de l’Eixample, que ha organitzat activitats diverses durant la jornada. I també la professora de patinatge Marcela.

Molta participació de les famílies

Malgrat que la pluja va amenaçar la jornada, la festa es va poder recuperar en la seva màxima esplendor, amb totes les activitats al complet, tot i que algunes es van haver de fer a l’interior de l’escola. A més, va ser un èxit de participació, amb molts infants i famílies durant tot el dia.

Els infants van poder gaudir de diversitat de tallers, des de pintacares, elaboració de ‘mironins’ de cartolina, trencaclosques, conta-contes, jocs gegants, jocs de punteria i una activitat de la Comissió de Gegants per crear la nova figura gegantera de l’escola.

També s’han fet partidets de futbol pels adults de bon matí i jocs esportius pels més petits comtir amb arc, zumba, patinatge i un circuit viari. A més el grup musical Els Ernestus han amenitzat la jornada amb un concert a l’hora del vermut. I per dinar les famílies han pogut menjar de la barbacoa que han preparat les famílies de sisè.

El bingo musical, final de festa

El bingo musical ha sigut el final de festa, amenitzat per en David, un dels membres de la comissió, que ha fet que sigui un èxit… Tothom ha ballat sense parar fins que s’ha acabat la música. Després amb l’ajuda de tothom s’ha recollit i endreçat tot perquè l’endemà l’escola pogués tornar a la normalitat… moltes gràcies, famílies!

L’any que ve més i millor

Després de molts anys, aquesta festa ha tornat per quedar-se, i per això des de la comissió de festes animem a tothom a col·laborar en la següent, perquè com més gent siguem, millor ens ho passarem i més activitats podrem oferir. Ja hem començat a apuntar alguns suggeriments i més aviat que tard ens posarem a pensar en l’edició que ve, i esperem que hi hagi idees des de tots els cursos.

Fins a la pròxima festa famílies!

Comissió de festes